Društvena odgovornost Mercator brenda smatra se jednim od temelja našeg kontinuiranog uspjeha. Podržavamo kulturu otvorenosti u skladu sa najvišim standardima poštenja i odgovornosti. U tom smislu, dajemo svim dobronamjernim pojedincima mogućnost da nam diskretno prijave sve probleme, brige, zapažanja netransparentnog poslovanja ili spornih poslovnih radnji u Mercatoru.
Promocijom kulture otvorenosti želimo da spriječimo vršenje sporne poslovne prakse koja šteti Mercator brendu. Garantujemo da će se sve prijave sprovoditi u strogoj tajnosti. Svim savjesnim podnosiocima prijave ćemo pružiti zaštitu od potencijalnih neprijatnosti (posebno: viktimizacija, uznemiravanje ili zastrašivanje). Odgovornim sprovođenjem i rješavanjem prijava želimo dodatno da podstaknemo etičko, moralno i pošteno ponašanje.
Prijava spornih radnji treba da bude izvršena iz dobre namjere i bez ikakvog ličnog interesa koji bi mogli nastati iz iste, kao i kada podnosilac prijave ima čvrste razloge da vjeruje da je prijava osnovana. Ne mora se nužno svaka prijava podnijeta iz dobre namjere ispostaviti kao istinita.
Kako prijaviti spornu praksu?
Prijavu možete da podnesete elektronskim putem na e-mail: kontakt@konzum.co.ba
Identitet podnosioca prijave će se čuvati u strogoj tajnosti. Identitet podnosioca prijave biće poznat jedino nadležnim poslovnim područjima.
Neka vrijednosti Mercator brenda budu i naše zajedničke vrijednosti. Samo zajedničkim snagama ćemo stvoriti okruženje koje će biti dobro za poštene i odgovorne ljude. Na taj način ćemo iz naše okoline eliminisati sve probleme i izazove u poslovanju.
Zato – kažite nam!