VIZIJA: Vizija društva Mercator BH je da postane najbolji lokalni trgovački lanac na tržištu Bosne i Hercegovine, koji će postaviti nove standarde i biti mjerilo kvaliteta i profesionalizma u svim segmentima poslovanja.
POSLANSTVO: U Mercatoru BH kupcima omogućavamo najbolje zadovoljstvo u kupovini, pružamo im najveću vrijednost za novac kroz vrhunsku uslugu i pažljivo izabrani asortiman kvalitetnih proizvoda sa naglaskom na svježe, zdravo i domaće. Doprinosimo razvoju društvenog okruženja i podržavamo dugoročno povezivanje sa dobavljačima, a njihovim robnim markama omogućavamo lokalni i regionalni razvoj.
STRATEGIJA: Grupa Mercator je krajem 2017. godine odredila novu dugoročnu strategiju i dosljedno je počela realizirati kroz sve ključne procese u društvima Grupe Mercator. Strategija je pripremljena za period do 2022. godine, a biće izvedena u 3 faze.
Društvo Mercator BH dosljedno i aktivno provodi strategiju prema definisanom planu:
ZA PERIOD 2018./2019.
* IMPLEMENTACIJA OPERATIVNOG PLANA ZA EFIKASNO POSLOVANJE (VCP - eng. Value Creation Plan)
* USMJERENOST NA KUPCE
* STRATEŠKE PRODAJE
* RAZDUŽIVANJE
ZA PERIOD 2020./2022.
* REFINANSIRANJE
* INVESTIRANJE
* ŠIRENJE PRODAJNIH POVRŠINA
* ODGOVARAJUĆE AKVIZICIJE