TREĆI VAL MERCATOROVE KAMPANJE
„MOJI BRENDOVI, NAŠE VRIJEDNOSTI“
Osim već poznatih brendova iz prvog i drugog vala kampanje, treći val uključuje Saponia omekšivač XXL, vino Ždrepčeva krv, Franck Čipi Čips i Sarajevsko pivo. U narednom periodu, police svih Mercatorovih prodavnica će nositi oznake ovih proizvoda, sa posebnim naglaskom kupcima na njihove omiljene brendove.
Osim promocije brendova, u ovom, trećem valu kampanje, Mercator je za svoje vjerne kupce pripremio i Nagradnu igru pod nazivom „Moje brendove kupuj, po Evropi putuj“ koja počinje od 06.06.2019.g. i traje do 31.07.2019.g. Svi kupci koji kupe bar jedan od navedenih arikala i još mnogih drugih koji će biti u ponudi tokom trajanja projekta, uz račun veći od 30 KM, dobijaju priliku da učestvuju u Nagradnoj igri u svim Mercator prodajnim objektima. Nagradni fond se sastoji od deset putovanja za dvoje na prekrasne destinacije Italije, Turske i Španije.
Mercator nastavlja dobru priču sa bosanskohercegovačkim dobavljačima i podršku domaćim i regionalnim brendovima. Uz sve to svoje vjerne kupce nagrađuje i vrijednim nagradama.
SPISAK DOBITNIKA NAGRADNE IGRE "MOJE BRENDOVE KUPUJ, PO EVROPI PUTUJ!"
potražite ovdje ---> https://www.mercator.ba/novosti/nagradne-igre/zavrsene-nagradne-igre
Moji brendovi, naše vrijednosti.
Moj. Najbolji. Mercator.